Saturday, April 28, 2012

ЈСП и инструкциите

Се возам со автобус, оти немам избор. Немам како да стигнам до било која дестинација. Скапо ми е со кола, уште поскапо со такси, не сум добар возач на мотор, далеку ми е со точак, несмасен сум на ролери. И што ми останува после тоа, автобус и само автобус.

Не подновија со нови автобуси и тоа е сосема ок. Имаат клима за која треба да молиш да ти ја пуштат. Имаат низок плафон кој ја као повисок дечко морам да го избегнувам со цел да не заработувам џумки при секое користење на превозното средство. Имаат тесен простор за поминување кој особено ми пречи кога има гужва, а сега како што доаѓаат се потопли денови уште повеќе ќе ми пречи. И имаат неразбирливи инструкции:


Не ми се јасни некои работи, како тоа на вратата пишува забрането стоење, а на таблата пишува дека е дозволено стоење за 20 патници и како тоа на вториот кат не е дозволено стоење, а на таблата пишува дека е и тоа пак за 20 патници !?

Или инструкцииве се за Кинези, од каде и што се купени автобусите, или пак некој си игра мајтап со нас.




No comments:

Post a Comment